Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

 

 

Kako platiti putem platnih kartica?

 

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili Amex platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

 

Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.

 

Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

 

Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?

 

Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.

 

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

 

Trenutno nije moguće plaćati sa računa firme na našem sajtu. Kontaktirajte nas na e-mail radi više informacija

 

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem narudžbinu?

 

Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona ili slanjem e-maila

 

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?

 

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE

 

Kako da znam da sam sigurno naručio?

 

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao nas prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

 

Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?

 

Potrebno je da kliknete na dugme Prijava ili Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš E-Mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

 

Koji su rokovi isporuke?

 

Od trenutka kreiranja narudžbine rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Za narudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana potvrde narudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 radna dana. Detaljnije o isporuci možete pročitati OVDE