Pravilnik o kataloškom poručivanju proizvoda
- Mesto isporuke poručene robe se mora nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
- Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.
- Prodavac je obavezan da isporuči robu koja je specificirana u profakturi po kojoj je Kupac izvršio uplatu ,a Kupac da uplati iznos na način na koji je dogovoreno.
- Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za profakturu i isporuku robe (Ime i prezime, JMBG, puna adresa boravišta, veličina i model artikla)
- Prodavac ima obavezu da po prijemu potrebnih podataka od Kupca pripremi profakturu za plaćanje, koja predstavlja pisani akt kojim se definiše roba i cena konkretne kupoprodaje, kao i instrukcije za uplatu.
- Prodavac je dužan da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu, a u slučaju nemogućnosti otposlanja robe dužan je da Kupca obavesti u roku ne dužem od sedam dana računajući od dana porudžbine.
- Kremenac d.o.o. garantuje kvalitet, originalnost robe koju isporučuje.
- U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da je kupoprodaja nije zaključena.
- U slučaju da Kupac odustane od kupovine ,a novac je već uplaćen dužan je da podnese zahtev za povraćaj novca uz kopiju lične karte ili pasoša.
- Prilikom preuzimanja robe Kupac je dužan da proveri kvalitet dostavljene robe.
- Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
- Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva da se napravi zapisnik o reklamaciji.
- U slučaju oštećenja paketa, dostavna služba nadoknađuje nastale troškove.
- Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 15 dana od dana dostave na kućnu adresu uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove ovakvog povraćaja snosi Kupac.
- Garancija i povraćaj se ne mogu izvršiti sa proizvodima oštećenim usled ne odgovarajuće upotrebe.
- Rok za postupanje po reklamaciji iznosi 15 dana od dana prijema reklamacije, a u roku od 8 dana trgovac će odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju sa izjašnjenjem o zahtevu potrošača.
- Po propuštanju roka za reklamaciju Kupcu na raspolaganju stoje parnična sredstva predviđena zakonom.
- Svi podaci o Kupcu smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati drugim licima ukoliko bi takvo ustupanje štetilo moralnim kao i normama javnog poretka.